Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców

 

Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej

 

Termin załatwienia: niezwłocznie

Osoba do kontaktu Joanna Kurszewska, tel. 55 231 61 21 wew. 26,

e - mail: ewidencjaludnosci@tolkmicko.pl
 

Miejsce załatwienia: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12

Sposób załatwienia: Wydanie decyzji administracyjnej

Miejsce odbioru: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12

Wymagane dokumenty:

  • wypełniony druk "zgłoszenie pobytu stałego"- wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym na stanowisku lub - druk do pobrania,

  • dokument stwierdzający tożsamość,

  • zezwolenie na pobyt na terenie RP.

Czas realizacji: niezwłocznie

Opłaty: 10,00 złotych - od wydanej decyzji administracyjnej

Tryb odwoławczy: Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej

Uwagi: brak

Podstawa prawna:

  1. ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,

  2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  3. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,

  4. Rozporządzenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłoszenia i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,

  5. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.  w sprawie  instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.

 

Wytworzył:
Joanna Kurszewska
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Kowalska Milena
(2020-02-21 11:52:12)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki