Zameldowanie na pobyt czasowy cudzoziemców
Zameldowanie na pobyt stały w drodze decyzji administracyjnej
Termin załatwienia: niezwłocznie
Osoba do kontaktu – Joanna Kurszewska, tel. 55 231 61 21 wew. 26,
e - mail: ewidencjaludnosci@tolkmicko.pl
Miejsce załatwienia: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12
Sposób załatwienia: Wydanie decyzji administracyjnej
Miejsce odbioru: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12
Wymagane dokumenty:
-
wypełniony druk "zgłoszenie pobytu stałego"- wymagane jest wypełnienie danych na oryginalnym druku pobranym na stanowisku lub - druk do pobrania,
-
dokument stwierdzający tożsamość,
-
zezwolenie na pobyt na terenie RP.
Czas realizacji: niezwłocznie
Opłaty: 10,00 złotych - od wydanej decyzji administracyjnej
Tryb odwoławczy: Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej
Uwagi: brak
Podstawa prawna:
-
ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
-
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
-
ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
-
Rozporządzenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłoszenia i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
-
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.