Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej
Termin załatwienia: niezwłocznie
Osoba kontaktowa –Joanna Kurszewska, tel. 55 231 61 21 wew. 26,
e- mail: ewidencjaludnosci@tolkmicko.pl
Miejsce załatwienia: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12
Sposób załatwienia: Wymeldowanie z pobytu czasowego w drodze decyzji administracyjnej
Miejsce odbioru: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, ul. Plac Wolności 3, pokój nr 12
Wymagane dokumenty:
-
wniosek - do pobrania,
-
dokument potwierdzający uprawnienia do lokalu lub budynku
(umowa najmu, akt notarialny, wypis z księgi wieczystej).
Czas realizacji: niezwłocznie
Opłaty: 10,00 złotych - od wydanej decyzji administracyjnej
Tryb odwoławczy: Odwołanie do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji administracyjnej.
Uwagi: brak
Podstawa prawna:
-
art.15 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
-
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
-
art.4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
-
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.