Stanowisko ds. organizacyjno - kancelaryjnych i archiwum

 

Stanowisko ds. organizacyjno - kancelaryjnych

 i archiwum

 

 

Agnieszka Kalinowska

 

tel. 55 611-22-51 lub 231 61 21 wew. 11

E –mail: sekretariat@tolkmicko.pl 

 

Do zadań Sekretariatu  należy zapewnienie obsługi organizacyjnej  Burmistrzowi, Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno-techniczne a w szczególności:

 

Zadania w zakresie spraw kancelaryjnych:

  1. prowadzenie kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
  2. rejestracja dokumentów (faktury, rachunki) i korespondencji,
  3. wywieszanie obwieszczeń, pism, ofert  i umieszczanie jej na tablicy ogłoszeń urzędu,
  4. obsługa sekretariatu Burmistrza,
  5. bieżąca obsługa interesantów,
  6. obsługa poczty elektronicznej, E-PUAP, centrali telefonicznej, faksu, kserokopiarki,
  7. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  8. prowadzenie rejestrów: zarządzeń organizacyjnych Burmistrza, umów, informacji publicznej,
  9. wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  10. prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno – gospodarczą urzędu,
  11. gospodarowanie materiałami biurowymi, drukami, formularzami oraz środkami rzeczowymi,
  12. zabezpieczenie mienia urzędu (klucze od szafek i biurek, pieczęcie),
  13. wykonywanie czynności wynikających z zawartych umów w zakresie utrzymywania obiektu urzędu (telefoniczne, energetyczne, zakup oleju opałowego, internet, poczta),
  14. rozliczanie sortów BHP pracowników fizycznych.
  15. bieżące utrzymanie tablic informacyjnych.
  16. dbałość o wygląd zewnętrzny flag i masztów promocyjnych.

Zadania w archiwum zakładowego:

  1. odpowiednie przechowywanie i organizowanie niszczenia akt w sposób określony prawem,
  2. przyjmowanie akt ze stanowisk, porządkowanie, brakowanie dokumentacji archiwalnej,
  3. współpraca z Archiwum Państwowym,
  4. przekazywanie akt do archiwum państwowego,
  5. prowadzenie ewidencji archiwalnej,
  6. współpraca z poszczególnymi stanowiskami w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej w zakresie jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  7. przygotowywanie zmian w obowiązujących przepisach wewnętrznych dotyczących działania archiwum i czynności kancelaryjnych,

W zakresie realizacji ustawy o statystyce publicznej:

sporządzanie sprawozdań dla potrzeb Urzędu Statystycznego, a wynikających z zakresu działania stanowiska.

Wytworzył:
Milena Kowalska
(2021-09-29)
Udostępnił:
Małysko-Dudek Maria
(2007-01-01 18:43:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Kowalska Milena
(2022-01-27 08:43:57)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki